viernes, 17 de julio de 2015

Top de estrellas con flecos

  ¡Buenos tardes! ¿Cómo van las vacaciones? Yo este verano no tengo pero feliz porque estoy haciendo lo que me apasiona, trabajar en la web de la tienda, que para el lunes estará lista. Además empezando a escoger la ropa de nueva temporada para la tienda y trabajando en dos proyectos más que me hacen mucha ilusión que os iré contando más adelante. Y que el ritmo no pare!jaja. 

  Llevo top de estrellas con flecos que cuelgan de debajo el brazo, shorts boyfriend y sandalias topolino, que son comodísimas. El look de hoy me encanta porque esta camiseta le da un rollito y marca el estilo del outfit. ¡A disfrutar del fin de semana!


Good afternoon! How are going the holidays? This summer I don’t have it but I don’t mind, I’m so happy because I'm working on what I love, the website of the store, that will be ready on Monday. Also I’m choosing the new season clothes for the online shop and working on two more projects that I’m so excited that I'll tell you in a few days. And the beat goes on! Haha. 

Today I wear a shirt of stars and fringed hanging from the arm, a boyfriend shorts and sandals, which are very comfortable. I love the today’s look because this shirt gives a roll and mark the style of the outfit. Enjoy the weekend!


Top: Denny Rose
Shorts: Zara
Sandalias / Sandals: Menbur
Gafas / Sunnies: Michael Kors
Bolso / Bag: Zara
Reloj / Watch: Guess


3 comentarios:

  1. Gorgeous outfit, you look great! <3

    I have a new outfit post up on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    ResponderEliminar
  2. You look so chic and stylish. I adore this combo and you did a fantastic job styling. I especially love your wedges!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. Me gusta mucho tu bolsa, es muy linda y el amarillo esta de moda. Saludos!
    http://dacencio.blogspot.mx/

    ResponderEliminar

¡Gracias por tu comentario! / Thanks for your comment!