jueves, 2 de enero de 2014

December's Review 2013

¡¡¡Feliz Año Nuevo!!! ¿Cómo fue la Nochevieja? ¿Tuvisteis buena entrada de año? Yo estuve perdida en un pueblecito de montaña con mis amigos y la verdad es que fue muy divertido. A ver si puedo y mañana os enseño alguna fotito! ;) 

Para empezar el nuevo año, os dejo con un breve repaso de los looks del mes de diciembre por si os perdisteis alguno. Un besazo y hasta mañana!


Happy New Year!! How was the New Year's Eve? Did you have a good entry to the 2014? I stayed in a little mountain village with my friends and it was really fun. If I can, tomorrow I’ll post some pics! ;) 

To begin the New Year, I show you a brief review of the December’s outfits, if you missed any. A big kiss and see you tomorrow!


20 comentarios:

  1. gran post!
    gracias por pasarte por mi blog
    me parece genial la idea de seguirnos mutuamente
    yo ya soy tu seguidora ;)
    http://coconutwishes.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  2. Great outfits!
    Thanks for your comment.
    I follow you now with pleasure :)

    ResponderEliminar
  3. Amazing outfits!! love your blog. thank you for commenting and yes lets follow, now following you via GFC, keep in touch beautiful <3
    http://teekaylookbook.blogspot.com/

    ~Thida

    ResponderEliminar
  4. You're gorgeous and I'm following your amazing blog:)
    Hope you follow back
    xoxo

    http://damlakalaycik.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  5. Sounds amazing! :) I've just followed you via GFC and Bloglovin, please follow back!
    Keep in touch xx
    TIna

    ResponderEliminar
  6. Feliz año nuevo! Buenisimos outfits en el 2013!
    Te gustaría que nos siguiéramos? Checa mi blog y si te gusta dale seguir y me avisas para darle seguir al tuyo.
    Saludos!
    didianadi.blogspot.mx 

    ResponderEliminar
  7. What a great month of styling! My fave is the fab black & white tartan skirt ensemble! So very cool!!! Hugs, T. http://tickledpinkwoman.blogspot.com

    ResponderEliminar
  8. Thanks so much for visiting my blog and commenting! I'd love to follow each other! I'm now following you on both GFC and Bloglovin :) Please follow me back on both so that we can keep in touch!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ResponderEliminar
  9. i like your firstand second outfit the best!
    do hope we cna follow each other ( :

    www.fatiguechic.blogspot.com

    ResponderEliminar
  10. Nice outfits! The second one is my favourite and I love all your boots! You asked me if we could follow each other and I'm already following you. Feel free to follow me back. Kisses and happy new year!
    www.saiadecrepom.com.br

    ResponderEliminar
  11. Me encantan tus looks!!!

    Cocinadelicatessen.blogspot.com

    ResponderEliminar
  12. ¡Me encantan tus looks!
    Especialmente el de la sudadera de Mickey de Primark, que yo tengo, y me has dado una buenísima idea para combinarla.
    Un beso y feliz 2014!

    http://mariluzgarzo.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  13. you're beautiful and I love your pics :3
    thanks for your lovely comment on my blog :) I'm following you on GFC, please follow back.

    J'aime les feuilles rouges

    Happy New Year!
    xoxo Marta

    ResponderEliminar
  14. Bonito recordatorio!!besos

    ResponderEliminar
  15. Happy New Year to you too! Thanks for visiting my blog, we can follow each other! following you:)
    www.lettersimpromptu.blogspot.com

    ResponderEliminar
  16. ¡Genial tu blog, las fotos perfectas!
    Te acabo de seguir via GFC, Bloglovin y Facebook, ¿me sigues? :)

    xx
    http://magicalsergiofashion.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  17. It was a great December for you :)

    Happy new year honey!
    http://mykindofjoy.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  18. Happy New Year Pretty! I love the outfit with Mickey Mouse! ;)) Wonderful post!
    Would you like to follow each other? Let me know, I'll follow back immediatelly ;)) Keep in touch! ;))

    Kisses and hugs,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    ResponderEliminar

¡Gracias por tu comentario! / Thanks for your comment!